دانلود سریع فیلم، عکس، استوری و لایو اینستاگرام

استاندارد

دانلود از اینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی کاربران این شبکه اجتماعی محبوب در دنیاست. ماهیت اینستاگرام اشتراک محتوای تصویری در فضای مجازی است اما بزرگترین عیبی که از دید ما کاربران اینستاگرامی دارد این است که نمی توان به راحتی عکس ها و فیلم های داخل اینستاگرام را دانلود یا ذخیره کنیم!

اصلی ترین دلیل این محدودیت در اینستاگرام این است که ما همیشه برای دیدن عکس ها و فیلم های مورد علاقه مان به اینستاگرام مراجعه کنیم و دائم وقت خود را در آن بگذرانیم. اما خب مسئله کپی رایت هم بخشی از این محدودیت اعمال شده است.

گاهی وقت ها عکس یا فیلم یا استوری جالبی را در اینستاگرام می بینیم که واقعا همان لحظه دوست داریم دانلودش کنیم و هر وقت خواستیم بتونیم ببینیمش. چون همان طور که می دانید بنا به هر دلیلی عکس ها و فیلم ها یا استوری ها ممکن است از اینستاگرام پاک شوند و دیگر نتوانیم به آن ها دسترسی داشته باشیم یا اینکه اصلا گمشون کنیم.

اما راه حل چیست؟ دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام چگونه است؟ چگونه از اینستاگرام فیلم و عکس و استوری ها را دانلود کنیم؟ خیلی ساده است! این روز ها انقدر نرم افزار دانلود از اینستاگرام وجود دارد که نمی دانیم از کدومش استفاده کنیم!

در این مقاله قصد دارم آسان ترین راه دانلود از اینستاگرام را به شما یاد بدهم. در این مقاله به طور کلی روش دانلود فیلم و عکس از کامپیوتر و اندروید و آیفون را با استفاده از نرم افزار و ابزارهای آنلاین ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام به شما یاد خوام داد.

مهم نیست عکس یا فیلم مد نظرتون در پست باشد یا در استوری و یا در IGTV! حتی ممکن است شما دوست داشتید باشید لایو های ذخیره شده در اینستاگرام هم دانلود کنید! در این مقاله دانلود مستقیم عکس و ویدیو از هر قسمت اینستاگرام را یاد خواهید گرفت.

چرا نمی توانیم از اینستاگرام چیزی را دانلود کنیم؟

اینستاگرام در حال حاضر بزرگترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی تصویر محور در دنیاست. همانطور که می دانید ماهیت شبکه های اجتماعی این است که کاربرانشان را همیشه وفادار به خود نگه دارند و استراتژی شان این است که کاربران بیشتر وقت شان را در شبکه های اجتماعی بگذراند. به همین دلیل اینستاگرام اجازه دانلود عکس و ویدیو ها را به کاربرانش نمی دهد تا کاری کند همیشه کاربرانشان به اینستاگرام مراجعه کنند.

همه ما محتوای جذاب و تازه را دوست داریم و اکثر ما صفحاتی را دنبال می کنیم که محتوای مورد علاقه ما را ارائه می دهند. به همین دلیل خیلی وقت ها ممکن است عکس یا ویدیویی را دوست داشته باشیم و همان لحظه بخواهیم آن را در حافظه گوشی خود ذخیره کنیم اما اینستاگرام بدجنس نمیذاره این کارو انجام بدیم. اما از آنجایی که برای دور زدن محدودیت ها در کل دنیا راه کارهایی ارائه می شود، برای حل این مشکل هم برنامه ها، اپلیکیشن ها، ابزارهای آنلاین و در کل راه حل های ساده ای وجود دارد که به هر کسی اجازه دانلود از اینستاگرام را به راحتی می دهد.

معرفی ساده ترین روش های دانلود از اینستاگرام

همانطور که می دانید محتوای تصویری در اینستاگرام در قالب عکس، ویدیو، استوری یا IGTV منتشر می شود که در این قسمت قصد دارم روش دانلود عکس و ویدیو از استوری، پست و IGTV را با برنامه و بدون برنامه به شما معرفی کنم. پس اگر دنبال ساده ترین روش دانلود از اینستاگرام هستید تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام با کامپیوتر

اگر قصد دارید از طریق کامپیوتر خود از اینستاگرام عکس و فیلم دانلود کنید ابزارهایی را در این قسمت به شما معرفی می کنم که خیلی راحت بتوانید از اینستاگرام دانلود کنید.

بهترین و ساده ترین راه برای دسترسی به 10 ها سایت برتر برای دانلود از اینستاگرام این است که عبارت “Instagram Downloader” را در گوگل جست و جو کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام توسط سایت dinsta.com

بهترین سایت دانلود از اینستاگرام dinsta.com است که خیلی راحت می توانید ازش برای دانلود تصاویر مورد نظرتون از اینستاگرام استفاده کنید. این سایت فقط برای دانلود عکس از اینستاگرام کاربرد دارد.

برای این کار کافی است در ابتدا آدرس عکس مورد نظر خود را از اینستاگرام کپی کنید. سپس وارد قسمت Instagram Photo Download شوید و آدرس URL صفحه عکس مورد نظرتان را که کپی کردید در کادر موجود قرار بدهید و روی دکمه Go کلیک کنید.

دانلود عکس از اینستاگرام با سایت dinsta.com

در صفحه بعد می توانید عکس مورد نظرتان را ببینید و با کلیک روی دکمه دانلود می توانید آن را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام توسط سایت w3toys.com

یکی از بهترین سایت ها برای دانلود ویدیو از اینستاگرام سایت w3toys.com است. با استفاده از این سایت که زیر مجموعه سایت قبلی است و شباهت زیادی به آن دارد به راحتی می توانید ویدیوهای مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

دانلود ویدیو از اینستاگرام با w3toys.com

برای این کار دقیقا باید مثل مراحل قبل عمل کنید. اول آدرس صفحه ای که ویدیو مورد نظرتان در آن قرار دارد را کپی کنید. سپس وارد سایت w3toys.com شوید و در قسمت Instagram Downloader در کادر وسط صفحه آدرس صفحه ویدیوی مورد نظرتان را قرار می دهید و روی دکمه Download کلیک می کنید.

در صفحه بعدی ویدیوی مورد نظرتان را می بینید که اکنون روی سرورهای این سایت قرار گرفته است. با کلیک روی دکمه download می توانید به صورت مستقیم آن را از سایت مورد نظر دانلود کنید.

از این سایت برای دانلود ویدیوهای IGTV از اینستاگرام هم می توانید به راحتی استفاده کنید.